Shopping och uteblivet snöfall

0kommentarer

Idag har jag fixat skor, byxa och väst till på lördag. Västen måste bytas till en storlek mindre, måste blivit mindre på vägen hem(?) och byxorna kanske kommer konkurreras ut av en kjol men nöjd ändå! Jag ville ändå ha dem och då var ju lördagen en bra ursäkt att faktiskt få köpa dem. Väst kanske inte är precis det allra allra senaste modeplagget men det funkar istället för kavaj tänkte jag, inte lika varmt...

Finns verkligen väldigt mycket fina kläder i butikerna just nu! Den som vill spara sina slantar avrådes från att gå in genom dörrarna till en MQ-butik!

Idag har jag väntat på snön som de pratade om men det enda som faller från himlen är kalla, blöta regndroppar. Får väl se hur det går med snöandet, lite tidigt än tycker jag.

Kommentera

Publiceras ej