Stöveljakt och blomster

1kommentarer

Blev ingen träning. Begav mig till det närliggande centrumet (med tanke på vädret tur att det är ett av alla inomhuscentrum!) för lite stöveljakt. Men det går inte så bra för mig att hitta något som känns bekvämt på mina känsliga och knöliga fötter. Hittade ett par som jag utseendemässigt föll för, förutom att de såg lite stora ut, men de gjorde ont på höger fot vid trampdynan under stortån (där jag har en knöl) efter att jag gått från provpallen till spegeln så det blir nog inte dem. Men jag vill ha ett par stövlar!

Jag vill ha ett par snygga, bekväma vardagsstövlar. Ska det vara så svårt?

Slog till på lite blomster till favoriten som borde vara på ingång vilken minut som helst...

1 kommentarer

carro

31 Oct 2007 10:54

Ska ut på stöveljakt idag. Har ju också så himla känsliga fötter så det lär väl gå sådär... Ecco kanske? :)

Kommentera

Publiceras ej