Jaha, du tänker så

1kommentarer

"Att byta däck är väl träning? jorå, det tycker jag allt. Vad hände förresten med de där bildäcksgodisarna?" -Carro om Idag måste jag

Jag vet inte hur mycket träning man får tillgodoräkna sig när man åker till en verkstad och endast kör in bilen och sedan står i solen och väntar på att de ska bli klara så man kan betala och åka igen?! (Skulle kunna dra upp en hel grej om hur verkstadsgubbarna hjälpte mig när jag skulle backa ut genom att vinka och hålla koll. Som om det var en överhängande risk att jag bara på grund av mina bröst och avsaknad av snopp skulle backat in i något av de obefintliga hindren på vägen ut. Killen som backade ut innan mig verkade dock bedömas klara det hela galant på egen hand?! Men jag vet bättre än att dra igång något jag inte orkar avsluta! Dessutom gillar jag den lilla extra servicen man får på ställen som verkstäder när man har bröst och saknar snopp!)

1 kommentarer

Soha

25 Apr 2008 18:09

Hoppas du får en trevlig kväll :)

Kommentera

Publiceras ej