Lång dag

2kommentarer

Idag har jag haft en lång dag med en massa småjobb. En del dötid mellan dessa jobb. Jag har suttit i solen och stekt mig lite, mycket skönt! Tog en sväng till biblioteket också och fick med mig dessa hem:

image106                          image107

Sedan fick jag stå länge (i alla fall kändes det länge i min vår-outfit) och vänta på bussen nu när jag skulle ta mig hem. Nu börjar jag bli lite varm igen men längtar verkligen efter att flytta närmare stan! I helgen är det visningar igen. Ska kika på lyor lite mindre centralt än vad vi inriktat oss på hittils men fortfarande helt okej avstånd och förbindelser till citykärnan. Blir det inte något av med någon av dessa vet jag inte vad vi tar oss till!

Är lagom avundsjuk på Caroline som köpt lägenhet! Här sitter jag med huvudvärk av något som luktar från badrummet. Jodå, det går frammåt med badrummet! Mycket långsamt dock! Idag har de till exempel täckt hela väggarna av något som luktar och ger mig huvudvärk!

Men imorgon får vi äntligen smaka på kanske det enda goda som detta onda för med sig! Hyresvärden har nämligen bokat in oss på hotell hela helgen, de ska nämligen fixa golv och fuktspärr och allt vad de ska fixa. Vi kan i alla fall inte vara här när de gör det! Det stora pluset är att hotellet ligger inne i stan!

Ska bli så gott med hotellfrukost!

2 kommentarer

Jeanette

17 Apr 2008 23:11

Vilket hotell var det ni skulle bo på ? Scandic Medis var det va? Jag o Bo kommer gärna dit på söndag och frukostar med er ... :)

Mjuko

23 Apr 2008 12:44

Nu undrar bara jag om du verkligen ska läsa Bitterfittan? Det är nämligen väldigt mycke KLAGANDE i den boken och det kanske blir för mycket för dina öron...?

Kommentera

Publiceras ej