Tryckfel?!

3kommentarer

Imorse när jag var trött och egentligen borde ha skyndat mig iväg till bussen och arbetet knåpade jag ihop ett inlägg här på bloggen. När jag sedan var klar tryckte jag på "logga ut" istället för "spara och publicera". Vet att man med tryckfel brukar mena något helt annat men en liten tid av mitt vistades jag ändå i ordvitsarnas stad, antar att det i alla fall präglat mig även om än så lite!

Blev irriterad över mitt feltryck och stängde av datorn och gav mig av. Nu när jag loggade in såg jag att inlägget ändå sparats. Så här, mitt morgoninlägg...

Saker jag borde göra just nu istället för att blogga:
  • Ta på mig strumpor
  • Packa matlåda
  • Borsta tänderna
  • Lägga mascara
  • Uppfinna undermedlet som klarar dölja det svarta under ögonen
  • Synka in gårdagens Lantz i P1 i Ipoden
Snart kommer det bli jättebråttom

3 kommentarer

Lina

04 Apr 2008 10:30

tips så att du inte behöver göra en ny uppfinning
= från clinique "all about eyes concealer-correcteur total regard et contour" 01 light neutral. jag ser nästan pigg ut när jag använder den och då har jag inte sovit en hel natt på snart nio månader... måste ju vara ett bra betyg med andra ord :), testade Carros och nu har jag min alldeles egna lilla kräm, fantastisk!(tack carro!!) får ta o ses snart nu är jag nämligen amningsfri på dagarna iaf (pepparpeppar) kram

caroline

04 Apr 2008 15:18

tipsar om samma.

Lina

05 Apr 2008 18:55

ehh ett lite extra inlägg ang mitt förra kom på att även om jag är amningsfri så är jag ju iof inte bebisfri på dagarna...men ses gärna iaf haha...

Kommentera

Publiceras ej