Veckan som gått

0kommentarer

Har inte så stor känsla för vardag och helg sen jag började nya jobbet, men idag är det i alla fall fredag och helgen kommer smygande. För att sammanfatta veckan har vi väldigt nästan köpt en lägenhet som vi älskade, jag är åter på banan när det gäller träning och badrummet består just nu av bara fyra väggar och en toalettstol.

Min nya grej är stavgång. Tre morgonpromenader har de lyckats lura ut mig på denna vecka och det var ju vad jag hade som mål. Just nu är jag riktigt sugen på en promenad med mina nyfunna vänner men jag ska köra det beprövade tricket att låta kroppen längta för att på det viset skapa en positivietet kring hela stavgångsgrejen.

Kör för fullt på sats igen också, till och med träningsvärk just nu i axlar och armar efter gårdagens muskelpass. Är så skönt att komma igång igen, mina axlar behöver all styrka de kan få! Bästa medecinen mot stel och värkande nacke är träning!

Nu ska jag försöka klura ut något gott käk till vinet som favoriten skulle köpa... Förslag?

Kommentera

Publiceras ej