Hur ska vi göra med torsken?

1kommentarer

Jag vet att det kanske låter korkat och dumt men är det inte lika bra att bara fiska upp all torsk och äta upp den så den är slut sen. Då finns det liksom inget att spara på...

Så brukar jag göra med mina godispåsar i alla fall. När jag med godispåsen i knät tänker att det räcker nu, jag ska inte äta med godis utan spara det som är kvar till en annan gång så drabbas jag av ångest över att jag över huvud taget äter godis och vräker i mig alltihop istället. Så finns det liksom inget att spara på...

Kanske kan det hända att torsken fyller en helt annan funktion i eko-systemet än vad mina godispåsar gör men annars tycker jag det är ett vinnande koncept!

1 kommentarer

Jeanette

28 Aug 2008 16:26

Hahahahahahah mera jag vill ha mera

Kommentera

Publiceras ej