Ingen sjukdom

0kommentarer

Nej, halsontet har inte utvecklats till något mer. Fryser lite bara, men det kan ju vara ruggvädrets fel.

Nu ska jag göra mig i ordning och ge mig iväg på lunchdejt. Det är ungefär allt jag har att göra idag. Hoppas verkligen att jobben drar igång snart så man får ut och göra lite nytta igen!

16-tiden. Hemkommen från lunchdejten. Tog en lång promenad från ena stadsdelen till den andra och slog till på ett par löparbyxor och en sport-BH på vägen. Känner liksom på mig att jag behöver nån sorts liten uppmuntran för att komma ut på den där löprundan jag bestämt jag ska ta ikväll!

20.30-tiden. Kom iväg på löprundan, snittpuls 79% och maxpuls 89%. Nöjd och myduschad sitter jag nu i soffan och ska kolla filmen vi hyrt. Favoriten ska bara bli klar i duschen och jag ska bara hälla upp en kopp te.

Kommentera

Publiceras ej