Spinning med Blondinbella

0kommentarer

Idag blev det spinning. Tyckte jag kände igen tjejen på raden framför och visst var det Bella.

Nu ska jag snart ta och laga mat. Lammfärsbulgur står på menyn idag, ingen aning om ifall det är gott eftersom middagsfrid står för recepten denna veckan. Laxen som vi åt igår var i alla fall smaskig! Är ju fyra portioner varje dag så det blev en repris till lunch idag också och det smakade lika bra då.

Har dåligt samvete för att jag sitter inne när solen skiner. Kanske skulle ta med mig boken ut men när jag gjorde det igår blåste det så kalla vindar så efter 15 minuter med gåshud gick jag in igen. Jag önskar att Sverige kunde vara lite mer sol- och värmesäkert. Gärna mer än två veckor per år tack!

Uppdatering. Lammfärsbulgur var supergott! Och enkelt att göra!

Kommentera

Publiceras ej