Snart middagsdejt

0kommentarer

Idag har jag tränat. Känns bra att verkligen ha kommit igång. Och så finns det ju så mycket mer att välja på nu när vi flyttat till lite centralare marker. Känner dock någon sorts aning av begynnande halsont, kanske blir det ingenting av det eller så är det min tur att bli förkyld. Den som lever får se! (Observera att jag INTE hade ont i halsen när jag gick och tränade utan att detta har börjat kännas under eftermiddagen!)

Har gjort ett försök med att måla golvlisterna. (Färdigrenoverad är inte hela sanningen Caroline!) Men jag vet inte, det stannade mest vid ett försök på några decimeter. Förbannat svårt att inte få färg på golvet, hur man än täcker känns det som. Tips?!
Får se vad favoriten säger när han kommer hem.

Har varit på biblioteket idag också. Och fixat min gren till femkampen som ska gå av stapeln på familjefesten i helgen. Nu ska jag snart ge mig iväg på middagsdejt.

Kommentera

Publiceras ej