Den som väntar...

1kommentarer

Vill att posten ska komma med min bok så att jag kan ägna förmiddagen åt att läsa den. Blev tvungen att lämna tillbaka den till biblioteket utan att läst ut den men efter några klick så var den beställd och väntas alltså landa i brevlådan under dagen. Men posten verkar inte vilja komma...

Angående det som varit så jobbigt så verkar ordet vara ute så jag kan lika gärna informera här också. En av mina chefer ska sluta på mitt företag och det är den chefen som jag haft bäst och mest kontakt med. Den andra chefen ska fortsätta driva företaget och vi har kvar våra anställningar men är även välkomna till den avhoppande chefen som ska köra sitt egna företag till hösten. Här står jag alltså som ett sklismässobarn som ska välja var julafton ska firas!

Tror jag har bestämt mig men det finns, tro det eller ej, ett tredje alternativ som känns lockande på ett lite farligt och nervöst vis. Jag vet inte om jag ska våga eller våga känns det som. (Ingen felskrivning utan det känns som att jag vågar vilket jag än väljer...)

Men nu kan väl ändå postgubben trampa lite på sin cykel lite i värmen så ska jag stå med ett glas saft med is i när han kommer med min bok!

1 kommentarer

carro

02 Jun 2008 13:08

Jag röstar på det tredje alternativet som kändes lite farligt. Det lät spännande!

Kommentera

Publiceras ej