Sköna söndag

0kommentarer

Har ägnat första halvan av dagen åt att äntligen verkligen göra en insats i förrådet. En hel liten bil blev det med sopor och himla fint i förrådet. Välorganiserat och bra! Så nu är det bara att bära ner lådor dit varefter vi packar... Skönt!

Har även skruvat isär soffan eftersom den är såld och ska hämtas. Vad vi ska sitta i och titta på EM-finalen ikväll kan alla som vill fundera på!

Har väldigt ont i min vänstra skinka. Alltså muskelont, inget annat. Måste ha gjort något konstigt på muskelpassets utfall i fredags. Känns trist nu när vi gjort det som stod på listan idag och kompis med nyköpt båt frågat om vi inte vill med och åka wakeboard. Men det finns inte en möjlighet att jag klarar det med den här skinkan!

Blir nog inte av att ge mig ut med bästa födelsedagspresenten pulsklockan heller. Finns inte en möjlighet att jag klarar det med den här skinkan!

Nej, kanske ska ta och duscha bort allt förrådsdamm och hugga in på min Ben&Jerry som ligger i frysen...

Kommentera

Publiceras ej