Kakelknack

1kommentarer

Nu rivs vårat badrum. Låter förfärligt när någon knackar ner kakel kan jag säga! Men det ska väl snart vara över får jag hoppas. Tror jag ändå packar väskan och springer upp till gymet snart... Ska prova något jag inte provat förut; KinsesisCirkel. Får se om det är något för mig. Tror i alla fall jag behöver lite nyheter i mitt liv.

När kakelknacket är över och det skurits ut ett hål i plastmattan kommer det ställas in en surrande fläckt som ska stå och gå i flera veckor. Ljudkänslig som jag är kommer jag väl förlänga processen med 100% genom att inte se någon annan utväg än att stänga av den på nätterna. Det här kan bli långa veckor!

Utan dusch försmäktar vi på denna ö...

1 kommentarer

Lisa

17 Mar 2008 15:06

låter spännande med kinsesisk cirkel, kan du inte berätta lite hur det var?

Kommentera

Publiceras ej