Snopet

0kommentarer

Börjat så bra med morgonpromenad i solskenet och morgonzoo i lurarna. God frukost med min mûsli från Risentas lösviktssystem som är ungefär den bästa uppfinningen på länge! Lugn soffmorgon med kopp te och bloggläsande innan jag nu ska göra mig i ordning och åka och jobba.

Någonstans här kom jag på vilket datum det är och loggade in på banken för att ta en kik ifall det skulle kunna tänkas bli lite småshopping efter jobbet idag. Snopet när där inte fanns någon insättning från arbetsgivare alls... Snabba sms med chefen gav mig informationen att han gjort en blunder när han räknat dagar det tar för banken att föra över pengarna... De ska i alla fall komma imorgon! Tur för mina chefer att de är så underbara i övrigt så att sådana här saker bara passerar...

Dessutom tror jag det kan få bli lite småshopping i alla fall. Har mina ögon på ett armband och en kofta...

Kommentera

Publiceras ej