Tack!

1kommentarer

Fick ändå lite tips av mina mest trogna! Det värmer! Vila ska jag göra idag tills vi måste åka till landet för systers födelsedagsfest. Vill inte missa! Som tur är kommer där vara fixat med mat och min enda egentliga uppgift förutom att fira syster är att vimmelfotografera, tänker att systerdotter och favoriten fr avlösa mig emellanåt.

Saltvattensköljning får anses värt ett försök så fort jag inte har muslirester i tänderna. C-vitamin provas redan, har någon sorts mani på passionsfrukt. Vet inte vilken vitamin den innehåller extra mycket av men gott är det! Godis är uteslutet med tanke på blåsan och det faktuom att socker gör immunförvaret svagare...

Att jag inte mår så mycket bättre idag kanske jag inte behöver tillägga?

1 kommentarer

Lisa

29 Mar 2008 14:59

saltvattengurgling... låter inte gott, som en kallsup i döda havet liksom

Kommentera

Publiceras ej