Uttråkad

2kommentarer

Jag är nog himla uttråkad i allra största allmänhet. Känns som att jag kommer växa fast här hemma framför hemmets skärmar. Oftast är de båda två på samtidigt, slåss om att roa mig. Sällan lyckas de. Oftast blir det ett långt segdraget dött lopp. Jag måste rycka upp mig, det här duger inte!

Jag gör
  • Jobbar
  • Tränar
  • Surfar
  • Slöglor på televisionen
  • Kollar DVD-boxar
  • Tar en fika med nån då och då
  • Hälsar på familjen
Jag vill göra
  • Jobba
  • Träna
  • Köpa lägenhet
  • Festa
  • Ta en fika med nån lite nu och då
  • Få påhälsning av familjen
  • Skaffa bebis innan det lagstiftas om att fördela föräldraledigheten 50-50, inte en chans att favoriten kommer undan med att vara hemma fjuttiga halva tiden =)
Är jag en av alla dem som drabbas av vårdepression!? Känns väldigt otroligt med tanke på att sol är det bästa jag vet och att årstider aldrig haft någon större inverkan på mig. Men helt uppåt känner jag mig ju inte...

2 kommentarer

caroline

17 Mar 2008 13:20

Vi känner oss också väldigt halvdana här. Varken deprimerad eller glad liksom. Bara beige. En beige sörja. Personligen tror jag att en resa skulle pigga upp mer än den kostar. Inget bokat än dock.

caroline

17 Mar 2008 13:21

solresa alltså. Du var ju precis i fjällen. Glömde.

Kommentera

Publiceras ej