Lyckoboost

0kommentarer

Helgen gick åt till att mest må kasst. Igår städade jag och när det var klart tog jag mig till centrumet för att bli på bättre humör av shopping. Hittade kläder till jobbgrej imorgon som kräver elegans. Vet inte hur elegant jag blir men det får duga! Sedan blev det även ett par jeans (ännu ett par med mudd längst ner i benslutet), en svart chinoaktig byxa (som jag faktiskt ser hyffsat smal ut i) och två topar. Efter det kändes det lite bättre.

Idag var det ändå inte helt bra så jag tog en tur ut till bästa lyckoboosten som finns; mina syskonbarn! Finns inget bättre för humöret än springtävlingar, gungor och sitta-i-knä-stunder. Nu har jag fyllt på med lite ork och kraft så jag kan leva med det här som ligger och gnager hela tiden...

Tror ändå jag kan skriva mer i detalj om det på bloggen snart (vissa som läser som jag inte riktigt vet hur informerade de är och hur informerade de vill bli genom bloggen).

Kommentera

Publiceras ej