Min lediga dag

0kommentarer

Eftersom jag kände på mig att jag skulle behöva andas ut efter gårdagens jobb bad jag om ledigt idag. Självklart beviljades det utan problem. Jag har världens bästa chef och anställningsvillkoren ska vi inte ens prata om! Har planerat in en träff med gammal kollega, vi ska äta lite lunch och köra ett Bodypump-pass. Efter det tänkte jag sätta mig i solen och läsa ut boken med en-veckas-lån som ska tillbaka idag. Jag kommer aldrig hinna men vill verkligen läsa ut den!

Här kommer ett stor Tony-Irving-MEN....

Min kollegas mormor och morfar som bor långt bort skulle finnas i trakten två timmar under dagen, Igår fick hon veta att det är just de två timmarna som hon har ett uppdrag. Självklart ställer jag upp och tar det, jag vet att hon hade gjort samma sak för mig så det är inget konstigt med det! Men nu hinner jag absolut inte läsa ut min bok!

Kommentera

Publiceras ej