På bra humör

0kommentarer

Idag har det nog vänt, tror jag i alla fall. Efter en slö förmiddag med film gav jag mig ut på dagens löprunda. Den skulle varit lååång som i 100 minuter. Men himlen var så blå och träden så gröna att jag blev på så himla bra att humör att jag kände för att vara snäll till och med mot mig själv. Det hänte inte ofta att jag har överseende med mig själv men idag gick det bara inte att vara något annat än snäll mot mig själv. Så istället för en lååång löprunda på 100 minuter blev det en skön lagom runda på dryga 50 minuter. Härligt!

Nu är jag duschad och påklädd. Tror jag ska åka lite tidigare än vad som krävs för att springa in på bibilioteket. Avslutade Flyga drake igår och har redan abstinens så jag hoppas att de har Tusen strålande solar av samma man (Khaled Hosseini).

Kommentera

Publiceras ej