Trött

0kommentarer

Sjunkit ner i soffan med datorn och läst mina bloggar, kollat mejlen och allt det där som man gör ni vet. Har idag tagit sista träningslöprundan inför Göteborgsvarvet 2008. Känns som att jag är helt okej tränad inför utmaningen!

Har jobbat lite också, stressig dag. Oväntade förutsättningar och tajt mellan uppdragen. Dessutom blev jag påmind om attt det finns folk inom min yrkeskår där ute som inte alls är speciellt trevliga.

Men nu är det kväll och jag är väldigt trött. Vissa dagar blir man det helt enkelt och det här är en av de där dagarna när jag liksom vaknade trött. Det är så ibland, man har sovit klart men är ändå trött. Vet inte om det blir något speciellt tv-tittande men kanske Sverige pussas och kramas om jag håller mig vaken. Ska försöka lägga allt som jag borde göra just nu åt sidan och bara tillåta mig själv att ligga på soffan och vara trött... Inte enkelt men det borde gå!

...I alla fall om jag får hänga tvätten först, och kanske plocka i ordning lite....

Kommentera

Publiceras ej