Carro om "Jag vill också vara prinsessa ibland"

2kommentarer

"Moment 22 det där. Man vill ju att det ska komma spontant (annars känns det inte lika roligt), men det gör det ju aldrig, så då får man säga till?

Jag känner att det inte är samma sak att få blommor på alla hjärtans dag eller present på årsdagen (om ens det) för det är ju inte lika överraskande. Tror dock att det blir svårt med någon ändring. Minns att jag tyckte det var bra med henke i början som vi dejtade eftersom han inte var så där klassiskt romantisk (blommor, choklad, hålla upp dörrar, vilket i början lätt kan bli för mycket) så jag får stå mitt kast.;)

Lösningen för dig kanske ligger i att just skriva om det på bloggen, för den läser han väl? Eller iof så kanske också det kommer kännas som att man har hintat. Det är ju det jag säger: Moment 22."

Vad ska jag säga?! Nej, han läser inte ens min blogg... Vad jag vet i alla fall!

2 kommentarer

matilda

12 Nov 2008 12:29

tjaa :) kolla gärna in och kommentera min blogg! ;):)

carro

12 Nov 2008 14:50

Var det ett uppgivet "vad ska jag säga!?" eller ett konstaterande? Eller kanske instämmande? Eller ve och fasa irriterat?

Kommentera

Publiceras ej