Låt mig va din djävul

2kommentarer

Idag blir jag inspirerad av kollegan som tydligen drabbats av träningsbesatthet. Känner den där lilla träningsdjävulen vaknar inom mig. Den där som bara vill träna morgon, middag och kväll sju dagar i veckan. Lite är det väl bra att jag har motivationen nu när det börjats men det får inte spåra ur igen nu när jag har det så bra under kontroll sedan några veckor tillbaka!

Nu är det House och sedan sängen. Var uppe före varenda tupp i hela stan imorse så börjar känna mig ganska trött! Förhoppningsvis orkar jag upp imorgon för att utföra något jag tror kommer blis svåraste jobbet på länge. Annars kanske jag har det bättre i sängen?!

2 kommentarer

Jeanette

05 Nov 2008 09:43

Snälla skicka den där jävulen på mig !!

kollegan

05 Nov 2008 11:04

Är de någon som klarar av dom svåra arbetspassen som ska utföras så är du en av dom. Med chefen som kollega där kan de inte bli bättre! Jag umgås gärna med den sk jävulen ett tag nu :)

Kommentera

Publiceras ej