En annan typ av återblick

2kommentarer

Jag vet exakt vad jag gjorde den här dagen för åtta år sedan. Jag vaknade bakis hemma hos väninnans mamma, där väninnan då bodde, skavfötters tror jag till och med. Lite sms-trafik med en några helger gammal flirt och våra bakismagar gjorde att vi hamnade på McDonalds. Efter varsin pirrig big mac och glass återvände vi till centrum där väninnan mötte upp sin dåvarande pojkvän som hade ett namn som slutade på -lito tror jag... Lämnade ensamma till vårt öde var jag och personen som åtta år senare skulle komma att omnämnas i min blogg som favoriten, det visste vi ju inte då!

Men några timmar senare i hans pojkrum var filmen Sjätte sinnet sedd och dokusåpan Baren rullade på tv'n. Händer hölls, dokusåpans regler förklarades och där och då började något som skulle visa sig hålla...

2 kommentarer

Jeanette

28 Oct 2008 20:52

Och jag kan inte låta bli ... 8 år ?! Då FÖRTJÄNAR du att få gifta dig .. haha ... Jag är INTE seriös med den meningen.

Lisa

29 Oct 2008 09:51

Åtta år! inte dåligt, jag är mycket imponerad.

Kommentera

Publiceras ej