Överskattning av internätet

1kommentarer

Jaha, det här var ju typiskt! Har överskattat internätet vilket gör att jobbet imorgon kommer bli så mycket sämre än vad det skulle kunnat bli. Brukar inte vara några som helst problem att hitta låttexter ju men den här gången gick jag bet. Jag tror i alla fall att jag får tvingas inse det efter en timmes sökande på olika sätt.

När jag inte hittar låttexten brukar jag försöka med att ladda ner låten i Itunes och lyssna in mig lite men den gubben var inte heller så villig ikväll. Typiskt!

Youtube brukar vara det sista halmstråt. Man vet aldrig vad folk väljer att lägga ut där, uppträdanden från skolavslutningar kan faktiskt fylla en funktion ska ni veta! Men just den här sången var visst ingen youtube-hit.

Nu har jag fått ont i kroppen av att sitta i denna obekväma ställning (laptop på soffbordet) för länge (skulle ju bara kolla sångtexten och restider för morgondagen). Så ger upp och lämnar mig själv åt mitt öde imorgon!

Ska nog ta mig något att dricka, förlorat mycket vätska idag. Först dreglat över mycket fint ögongodis ungefär hela dagen och sedan 75 minuters spinningpass. Dags att återställa vätskebalansen...

1 kommentarer

Lisa

03 Oct 2008 09:23

vilken låt? fast nu är det kanske försent?

Kommentera

Publiceras ej