Självhat

0kommentarer

Ibland tar man i för mycket! När det inte resulterar i att man nästan svimmar på spinningscykeln kan det istället leda till en riktig drängfylla. Gissa vilket som drabbade mig igår?! Jag vet att det inte är synd om mig, det var ingen som tvingade mig att hälla i mig allt det där som jag hällde i mig men lite lite medlidande tack!

Blev nämligen av med både mobil och kamera. Muntert! Min nya fina mobil som jag älskade sådär som  man bara kan älska döda tingestar och den gamla trotjänaren Canon Ixus. Jag tror aldrig jag haft sådan här dagen-efter-ångest! Och då har man ändå gjort en del grejjer på fyllan... Men ALDRIG har jag slarvat bort saker, ALDRIG kommit hem utan mina kära tingestar.

Försäkringen ersätter inte "Stöldbenägen egendom som förvarats i bakficka", undrar om en liten handväska som hänger liksom "bak" likställs med bakficka?! Jag kan ju inte ljuga för försäkringen heller men håller tummarna för att jag kopplas till rätt person imorgon när de har öppet! En trevlig som inte dömmer mig...

Nu kommer snart favoriten med pizza och cola light! Jag har världens bästa favorit!

Jag har världens bästa chef! När jag skickade ett fegt SMS och generat förklarade läget för henne fick jag svaret:
"Hej! Oj! Drulleförsäkring brukar funka. Antar att du ringt den o att den är borta. Du, jag vet hur det känns, been there done that. Men med min privata. Skönt att veta att du inte spottar i glasen. Det uppskattas. En hederlig fylla ;) Du får köpa en ny o jag ska se hur vi kan lösa det sen. Vila huvudet. Kram"

Hon har även förklarat att en mobil är en mobil är en mobil, skillnad om jag brutit armen så jag inte kunde jobba DÅ hade hon blivit arg!

Jag hatar mig själv, men jag älskar min favorit och min chef ligger inte så illa till hon heller!

Kommentera

Publiceras ej