Äntligen eller tyvärr

0kommentarer

Idag har jag gjort något som jag aldrig gjort förut; frikadeller! Ärligt talat har jag nog inte ens gjort köttbullar själv... Men vi har mat från Middagsfrid denna vecka så då får man chansen att prova nya grejjer. Det blev riktigt gott och var himla enkelt! Tror favoriten kommer gilla sin matlåda imorgon...

Nu ska jag ge mig ner i tvättstugan igen, inte en enda träningspalta ren nästan. Tror jag trotsar vädret och ger mig ut på en liten löprunda i väntan på att tvättmaskinerna ska bli klara. Hittade ju äntligen en löpjacka idag, det höjer suget efter att ge sig ut och springa runt och se snygg ut. Vädret däremot gör sitt till för att min rumpa kommer stanna i soffan resten av kvällen, vi får väl se!

   
Här kokas mina goda frikadeller långsamt i sin tomatsås...

Kommentera

Publiceras ej