Från slösa till spara

0kommentarer

Jag vet inte vad som har hänt men jag har blivit snål. Idag till exempel så hittade jag en kofta som jag såg på en tjej i helgen och blev så avundsjuk på, men slog jag till? Nej! För jag har drabbats av något snålande personlighetsdrag plötsligt. Jag har råd, jag behöver en kofta, jag hittar en som jag vill ha men ändå låter jag den stanna i butiken. Jag vet inte vad som hänt?!

Samma sak var det i förra veckan när jag fick ögonen på en tunika-klänning som skulle varit super att ha till att jobba i. Men slog jag till? Nej! För jag har drabbats av något sparafenomen plötsligt. Jag har råd, jag behöver alltid kläder att jobba i, hittade något jag ville ha men ändå fick den stanna kvar i butiken. Något fel är det!

Jag tror ju inte att jag blir rik och lycklig av de här spara-fasonerna precis, jag behöver inte ens spara! Jag har stålars! Nej, får väl boka tvättstugan så jag har något att klä på mig i veckan för nya tillskott verkar man inte kunna vänta sig.

Kommentera

Publiceras ej