Bästa löprundan på länge

1kommentarer

Idag när jag varit hemma en stund efter jobb kom Favoriten hem efter sitt jobb och tillsammans svidade vi om till löparstassen och gav oss iväg på en liten runda. Favoritens första sedan det blev för kallt i höstas och min hundrafemtioelfte känns det som. Men ett av de bästa sätten att umgås är att träna tillsammans tycker jag. Så skönt! Och så mysigt att kunna stanna och pussas lite om det blir för jobbigt. Hoppas Favoritens anda faller på flera gånger framöver så jag får sällskap!

Enligt pulsklockan brände vi kalorier motsvarande drygt fem skorpor med mörk choklad. Ni har väl inte missat dom?!


1 kommentarer

Kollegan

06 Apr 2009 21:55

Jag o prinsen var oxå ute på en löprunda idag, håller med om att de är mysigt att träna tillsammans :)

Kommentera

Publiceras ej