Dålig kombo

0kommentarer

Började jobba klockan 13 idag vilket öppnade upp för en härligt seg sovmorgon. GIck upp och gjorde mig en smörgås som jag sedan tog med tillbaka till sängen för att umågs lite med Harry Hole i Rödhake. När det blev tråkigt förflyttade jag mig till soffan och hänge lite där med Gilmore Girls. Sedan var det så småningom dags att göra sig i ordning och åka iväg för jobb med Kollegan. Länge sedan sist!

Efter avklarat jobb återvända vi mot stan till fots. Skönt med en promenad i solen, även om mina ben fortfarande är lite småsura på mig för igår. Långsinta spiror man har. En liten Frappino i solen sedan var det dags att bryta upp. Och nu sitter jag här. Väntar på matleverans från middagsfrid och funderar på att klicka ihop en müsli till mig.

Tycker att det är helt okej med aktivitet för en måndag och är fortfarande lite trött, sådär som jag varit ett tag. Men ändå känner jag en rastlöshet komma krypande. Jag vet att den bara kommer bli mer och mer påtaglig ju längre kvällen lider... Jobbigt det här med trötthet och rastlöshet i kombination!

Kommentera

Publiceras ej