Lite mer kläder

2kommentarer

Ska jobba nära stor shoppinggalleria idag igen. Och jag känner på mig att jag kommer stå i en provhytt och vela över ett par janschinos. Så bekvämt, vårigt och avslappnat. Mitt stora problem med chinos i allmänhet är att de ofta är himla snygga framifrån, sedan när man ser rumpan på bäraren av detta plagg blir man alltid lite besviken. Jag vet inte om det är för att det för tankarna till någon mellanstadielärare man haft någon gång i tiden eller vad det är... Men chinos gör sig helt klart bäst framifrån! Tur då att jag i mitt jobb allt som oftast visar framsidan av min kropp och därmed klädsel för folk... Vilket man kanske förresten gör i de flesta jobb förutom rumpmodell eller lärare (när man skriver på tavlan).


Vad tycker ni?!

2 kommentarer

Ingis

06 Apr 2009 09:27

Mäh, det var ju baksidan som var kruxet? Åsså visar du framsidan ändå? Du är jättefin, no matter what!

Lisa

06 Apr 2009 10:52

men är det du? vad långt och mörkt hår du har :)



Byxorna är jättefina!

Kommentera

Publiceras ej