Livet upp och ner

0kommentarer

"Ja koftan är från Vila, Kan kolla om det finns kvar här om du vill kan jag köpa och skicka? Kram Madeleine"

Det finns en blogg som jag läser och har gjort ett tag, vet inte hur det började men sedan det började har jag läst den så gott som varje dag. Händer att jag kommenterar ibland, oftast är det när Madde har något fint på någon bild som man blir nyfiken på var hon fåt tag på det fina. För ett tag sedan hade hon en sådan fin kofta som kom från VILA men som jag inte lyckats hitta. När jag nu igen fick syn på hennes fina sjal och bara beklagade mig över att jag inte hittat någon lika fin kofta får jag svaret ovan.

Det finns inte många som skulle erbjuda sig det! Men vi kan strunta i koftan mot att du talar om var sjalen kommer ifrån, deal?!

Kommentera

Publiceras ej