Orkar inte umgås

0kommentarer

Jag vet att mitt liv inte är så värdelöst som det ibland kan verka i mina egna ögon. Men just idag är en sådan dag när jag önskar att jag börjat dagen med en morgonpromenad, fortsatt med superfrukost och tidning för att sedan strosa runt i min fina städade lägenhet och göra mig i ordning för att sätta mig på ett café med en latte och en bok. På vägen hem från cafét fotar jag en massa fina bilder som jag kan sätta i stora ramar och använda att pryda väggarna i lägenheten med. I alla dessa aktiviteter är jag ensam, inget sällskap!

Men istället sov jag lite extra, åt frukost till nyhetsmorgon, ska nu iväg och jobba och sedan städa detta stökiga hem, en löptur ska också klämmas in. Sedan är det middag på restaurang ikväll med födelsedagsFavoriten. Iofs är jag själv i en del av dessa  aktiviteter och det är nog bra. Verkar ha ett stort behov av det just nu!

Kommentera

Publiceras ej