Skärtorsdag

0kommentarer

Idag har de där sakerna flyttat ner i förrådet. Så skönt att slippa ha dem stå där och störa. Anledningen till att det blivit saker över att släpa ner i förrådet är att vi köpt lite nytt. TV-bänk köpte vi för ett tag sedan men sedan har vi inte haft någonstans att göra av alla saker som rymdes i den möbel som förut tjänstgjorde som tv-bänk. Det ledde till ett hyllinköp och att den där möbeln blev överflödig och alltså idag förpassades till förrådet.

Skönt med halvdagar så Favoriten är hemma och kan hjälpa mig lite. Om inte annat så sparkar han mig lite i baken och drar ur den där tummen som annars sitter så fast.

Så idag har jag jobbat och sprungit och fixat med förrådsgrejjerna och nu är det ändå en massa energi kvar i kroppen som skapar rastlöshet. Vet inte om jag ska föreslå den där bion igen... Eller en promenad, solen tittar ju fram nu... Kan bli mysigt på ett ställe jag vet vid vattnet...

Glad påsk på er!

Kommentera

Publiceras ej