Stöpta planer igen

0kommentarer

Jag hade en plan för den här dagen, den såg ut ungefär såhär:
  • Tvätta 7-11
  • Mellan maskinerna 7-8 Gimore Girls, 8-9 Little big planet, 9-11 städa och plocka ihop saker som ska ner i förrådet samt förbereda förrådet för sakerna som ska komma.
  • När tvätten var klar 11 tänkte jag avnjuta en löptur
  • Duscha och äta lunch
  • Snabbfika med vän från långt bort som otroligt nog hade vägarna förbi
  • Fixa middag
  • Få hjälp av Favoriten att bära ner de ihopplockade sakerna till det förberedda förrådet
  • Mysa med te och skorpa
Planen höll sig utmärkt till ungefär 8.20 då det dök upp jobb. Så istället har min dag sett ut såhär:
  • Tvätt 7-10
  • Mellan maskinerna 7-9 Gilmore girls, 9-10 dusch och iordninggörning för jobb.
  • Jobb
  • Lunch
  • Lite mer tvätt
  • Mellan maskinerna Gilmore Girls.
  • Fika med vän från långt bort och fixande av påskägg och godis
Hade varit så skönt om jag kunnat fixa de där grejjerna som står och stör mig. Gissar att det inte är försent men... Nu borde jag börja med middagen i alla fall. Varför är jag så seg på att få saker och ting gjorda just nu?!

Kommentera

Publiceras ej