Tung och trött

0kommentarer

Så är det söndag igen vilket innebär TSM-träning. Har varit lite trött de senaste dagarna (Igår när jag kom till jobb påpekades det fint att "Du ser trött ut". Vänjer mig aldrig... Svarade stött "Tack".) och ingen riktig pigghet hade infunnit sig under natten. Men tog den nya fina rosa Nike-tröjan och begav mig.

26 kilometers löpning senare var jag åter hemma. Tunga, trötta ben och vita drivor av svettsalt i ansiktet. Är inte livet underbart så säg! Det är väldigt långt att springa 26 kilometer, det är det jag liksom glömmer bort. Jag har blivit så van vid distanserna att jag inte riktigt tar in hur långt det faktiskt är. Men jag antar att det är okej att känna sig trött i benen...

Eftermiddagen har jag spenderat på soffan. Bara njutit av att slumra in till Gilmore. Vaknat av att Favoriten kom hem från golfrundan med en puss. Ätit och druckit. Nu väntar jag på Wipeout och Filip och Fredrik.

Kommentera

Publiceras ej