Vårtrött

1kommentarer

Idag jobbade jag lite nära stor galleria. Det finns så många sådana shoppingcentrum här och där och åsikterna är väl delade men jag gillar dem! Brukar känna en oro för plånboken varje gång jag ser att jag har ett jobb nära någon av dessa butiksrymmande tjusiga glashus. Idag blev det ett par chinos, verkar ju ingå i uniformen som alla klär sig i just nu. (Skinnjacka och tygskor är de andra delarna av uniformen.) Valde snabbt beige framför ljusblå, men tror det blir ett par till senare...

Nu har jag sprungit en tur, varit så trött i benen och är det fortfarande kände jag. Inte kunnat förstå varför. Så fick jag syn på förra veckans totala löprid i klockan, dryga fem timmar... Och med tanke på att några av de där timmarna sprangs i lördags och söndags och sedan följdes av spinning i måndags, backpass i tisdags så är det inte konstigt. Imorgon får benen vila innan söndagens långpass.

Förhoppnigsvis får de vila någonstans i solen med en kaffe eller rantav ett glas vin och trevligt sällskap i form av Väninnan. Hade varit lika trevligt att vila dem ikväll som Väninnan egentligen ville men jag är så trött. Vet inte om det är jobbveckan eller våren som gjort mig så trött...

1 kommentarer

caroline

03 Apr 2009 21:32

chinos - check

tygskor - check

skinnjacka - nej check. Känns lite sent ute att köpa en nu. Dessutom har jag så fullt upp med mitt uppfostringsprojekt: tygskorna, att jag inte ens lyckats få på mig chinosen än. Summering: så nära, men ändå så långt borta!

Kommentera

Publiceras ej