Ältar min sjukdom lite till

2kommentarer

Med risk för att bli tjatig så kan jag tala om att jag fortfarande inte mår bra. Enligt mig själv i alla fall. Små förkylningar och lite hängighet hit och dit har man ju upplevt men vet inte när jag var såhär förkyld senast. Det sitter så långt ner i bröstet på något vis... Enligt min chef låter jag inte så sjuk och ser heller inte så sjuk ut. Tacka hostmedicin, ipren och smink för det!

Om jag hadt levt i ett tv-spel hade den där stapeln som visar hur mycket hopp om att helgens planerade festligheter ska kunna genomföras snart blinkat tom... Så himla typiskt! Jag som sett fram emot både kalas och partaj, men än har tåget inte gått och jag tycker mig se att båten ligger lugn förtöjd i hamnen...

2 kommentarer

carro

10 Dec 2009 19:01

ner i bröstet är väl ett utav de där tecknen som skiljer en vanlig influensa från svinis? ;)

carro

11 Dec 2009 23:24

nä jag tror man VET om man har fått svinis faktiskt. Märker man det inte klart och tydligt spelar det ju faktiskt ändå ingen roll.

Kommentera

Publiceras ej