Belöningsdax

1kommentarer

Inledde den här veckan med ett "nu får det faktiskt vara nog!" när det gäller godis och fika. Har klarat det hela galant trots att frestelserna funnits där. Ofta när man jobbat eftermiddag har det dukats upp med lussebullar, pepparkakor, choklad och så Kollegans lilla akilleshäl kanelbullar. Men jag har inte trillat dit!

En framgångsfaktor stavas mellanmål! Mellanmålen stavas nötter, smoothies och smörgås.

I ren stolthet över mig själv klickade jag alldeles nyss hem en belöning för första avklarade veckan. Så snart blir det smoothie till frukost efter morgonpromenaderna som återupptas så fort hostan gått över.

En lördagsgodisdag får man per vecka, min infaller imorgon!

1 kommentarer

Natalia

12 Dec 2009 16:18

Sugen på ny bloggdesign?

Då ska du kolla in min blogg! Just nu lottar jag ut en custom made design! För att vara med och tävla så ska du göra det som står i reglerna. Reglerna hittar du här:

http://smartish.blogg.se/2009/december/tavling.html



Jag säljer även bloggdesigner!



Titta in!

Kommentera

Publiceras ej