Beslutsångest

3kommentarer

Jag har bestämt mig för att jag vill ha en portabel spelkonsol. Mest till den kommande semesterresan. Men jag kan omöjligt bestämma mig vad jag vill ha. PSP eller Nintendo DS? Jag tycker PSP är snyggare men samtidigt finns ju Super Mario till Nintendo. Fast Little big planet finns ju till PSP. Och den är ju snyggare... Men jag måste sluta vara så utseendeorienterad. Ska man spela ut vuxenkortet och skaffa båda?! Det är väl en av tjusningarna med att vara vuxen, att ingen kan tvinga en att välja?! Fast jag vill inte ha två, jag vill ha en!

En liten tanke finns på en Ipod touch också. Men jag vet inte, finns många billiga småspel till den fast... Nej, kanske hellre vill ha en riktig spelkonsol...

Vad säger ni?!


Nintendo DS


Playstation Portable

3 kommentarer

Lisa

09 Dec 2009 23:27

haha, trodde detta var ett skämt först, så olikt dig, trodde inte att du spelade spel, tänk så lite man vet om varandra ändå ;)

s

09 Dec 2009 23:54

älskar DS super mario och Zelda :)

emmas mode [emmasgarderober.blogg.se]

10 Dec 2009 09:50

Han är en blandras mellan jack russel och norfolk terrier :) supersöt!

Kommentera

Publiceras ej