Inferno

1kommentarer

Sitter på det enda som kan likna bekvämt i vår lägenhet just nu: luftmadrassen. Alltså det är en sådan hög luftmadrass kanske mer kalals luftsäng jag vet inte. Omgiven är jag i alla fall av kartonger och åter kartonger i alla storlekar och former. De innehåller vårat kök to be.

Sovrummet är överfullt av lägenhetens alla möbler. Jag skulle visa om det inte vore för att USB-sladden till kameran ligger i en låda i ett skåp där inne som är blockerat av en hylla som är blockerad av köksstolarna.

Kvar är att slänga ner lite grejjer som inte får plats i sovrummet i förrådet och packa ner köksskåpens innehåll i kartonger. Det får vänta tills Favoriten återvänder från O'Learys där han tittar på fotboll. Vår TV vet jag knappt var den är om jag ska vara ärlig..

Upplyftande är det att min utsikt förutom alla kartonger också innefattar resväskor. Packade med små klänningar, shorts och bikinis. Det är det enda som håller mig uppe just nu!

1 kommentarer

carro

28 Dec 2009 20:59

åh vilka ljuva renoveringsminnen detta inlägg framkallar! 3 kök på fyra år sätter sina spår, känns lite som en livsstil faktiskt ;)

Kommentera

Publiceras ej