Perspektiv

1kommentarer

Hemma och fixar lite mat mellan jobb. Känns som att allting hamnat på en lite mer kontrollerbar nivå för tillfället. Idag sken ju till och med solen!

Händer inte så mycket, firade Favoritens och min tredje tisdagsspinning med Tapas och vin igår kväll. Idag sken som sagt solen på mig under löprundan. Och dagen har även bjudit på tillfälle för mig att få lite perspektiv på min kompetens workwise. När man bara jobbar med dom bästa hela tiden är man ju liksom ständigt i underläge, behöver annat att jämföra mig med också!

En liten sak bara som jag inte vet hur jag annars ska meddela till Kollegan: Träffade Henne idag och hon saknar oss! Fortsätt ha det bra där ni är!

1 kommentarer

Kollegan

03 Dec 2009 11:47

kul att hora att vi ar saknade :) Hoppas oxa att jag far traffa Henne nar jag kommer hem. Vi har de underbart har pa Bali, set delfiner apor och vattenfall idag. Imorgon blir de stranden, kanske testar pa att surfa igen, gick inge vidare sist! Ses i Thailand hoppas jag. Kram

Kommentera

Publiceras ej