Som om Jesus faktiskt finns och har ett gott öga till mig

0kommentarer

Rethosta är inte lätt att somna med. Tog halstablett, isbit, spikmatta... Men varje gång jag så gott som slumrat in vaknade jag till av hosta. Till sist kom jag på att det nog står en flaska hostmedicin i kylen, hällde i mig sådan och tog en Ipren och sedan kunde jag somna.

Imorse vaknade jag med halsont som hette duga. Hann inte vara vaken länge och förrän mobilen plingade och jag kunde läsa på skärmen om avbokat jobb. Nämen, så bra då! Nu kan jag ligga hemma hela dagen och ägna mig åt att bli frisk i lugn och ro!

Ska genast nu börja med en kopp te och kanske lite Kajsa Ingemarsson...

Avslutade John Ajvide Lindqvists Människohamn i helgen. Trodde inte jag gillade hans overkliga böcker men där hade jag fel! Riktigt bra och spännande, rekommenderas!



Nu har jag påbörjat Bara vanligt vatten av Kajsa Ingemarsson som stått i bokhyllan ett bra tag...

Kommentera

Publiceras ej