Jag ska bara...

0kommentarer

Sitter här halvt ombytt för en springtur. Det tar emot lite idag, skyller på kylan. Men ut ska jag! ...snart...

Egentligen vill jag fixa till det här med twitter. Kanske är det bara en grej just nu eller så blir det sådär som med internet att det liksom blir hur stort som helst. En deal skulle kunna vara att ni, medan jag springer, sätter ihop en twitter-instruktion till mig. Och tänk från noll, tänk att ni ska förklara för er gamla mormor!

En annan grej som slår mig är att kylan verkligen torkat ut min stackars vinterbleka hud. Önskar jag vore brun och fräsch som lillasyster jag lunchade med idag. Tror det hette typ Thailand eller nåt, det hon blivit så brun av.... Snyggt brun! Inte Blondinbella-brun. Kanske skulle kolla upp det där Thailand också...

Fast springa var det ja, först och främst!

Längtar till våren! Då ska jag aldrig gnälla över löprundor på vägar som ringlar sig fram i ett knoppande landskap. När vårkvällen känns småkylig ska jag minnas dessa minusgrader...

Men vad var det jag skulle göra nu igen...?! Just det... Jaja... Lika bra att ge sig iväg då!

Kommentera

Publiceras ej