Ny vecka, nya tag

0kommentarer

Efter en veckas depression över fotjävelns inflytande över mitt liv verkar det faktiskt som att fred är sluten. Fotjäveln har visat vit flagg och sedan drygt ett dygn råder ännu vapenvila. Underbar känsla! Ruggigt peppad för att ta nya tag i träningen igen. Den här veckan får jag nog jobba med att bromsa mig själv så att mina handlingar inte uppfattas som ny krigsförklaring. Blir svårt när hela kroppen pirrar av träningssug. För säkerhets skull väntar jag tills imorgon med att ge mig ut på en testrunda. Beroende på hur den känns blir det någon löprunda till under veckan.... Äntligen!

Ikväll är det dags för ett av de där uppdragen som kräver en djupdykning i garderoben igen. När jag väl fått på mig något ska det bli kul men tills dess känns det mest lite småjobbigt...

Kommentera

Publiceras ej