Törs jag?

3kommentarer

Är lite osäker på vilka som numera ingår i den här bloggens läsekrets. Jag vet ju själv hur jag snokat fram en  hel del bloggar tillhörande människor som skulle känna igen mig på gatan men nog aldrig skulle gissa att jag läser deras bloggar. Tänk om det finns någon som snokat fram min blogg på precis samma sätt?! Tänk om de kan lista ut vad/vem jag skriver om? Hur mycket jag än avkodar...

Kanske är det bäst att endast skriva om väder, vind och träning. Det är inga ämnen som skulle kunna avslöja något jag inte vill att dessa eventuella läsare ska få vetskap om. Men samtidigt vill jag delge er andra läsare, er som jag vet vilka ni är... Ni som inte snokat fram mig med hjälp av google eller genom kommentarer i andra bloggar.

Skulle kunna räcka med att säga att ibland behöver man se att det går dåligt för någon annan för att inse att man själv är ganska bra. Det gör mig inte till en sämre människa som lever på andras misslyckande! Det visar bara att jag har förmågan att vända på myntet och se till att det där onda också för något gott med sig.

3 kommentarer

Jeanette

18 Feb 2009 22:27

Ju mer personligt desto roligare att följa :) Eller skaffa lösenordsskyddat kanske ... ?

carro

18 Feb 2009 23:40

håller med jeanette! Skaffa lösen så att vi kan få alla smaskiga detaljer! :)

Ingis

19 Feb 2009 06:52

Trogna läsare får väl ett lösen då, som jag tex?

Kommentera

Publiceras ej