Bara löprundan och soffmyset kvar

0kommentarer

Imorse när jag vaknade och insåg att jag på allvar stämt träffa med Kollegan en timmes promenad från platsen där dagens jobb skulle utföras övervägde jag att sända iväg ett litet sms att jag ångrat mig. Jag vet inte om det kan kallas prestige men inget sms skickades och jag snart fann jag mig växelvis sätta den ena foten framför den andra och det var ritkigt skönt! Borde nästan börja varje dag på det sättet, en promenad till jobbet...

Smörgåsen som intogs när vi kommit fram smakade väldigt bra och landade fint i min hungriga mage...

Nu har en hel dags jobb avverkats, middagen är lagad och äten och nu är det bara byta om till springkläderna och ta tag i dagens lilla runda. Sedan blir det te och pistagenötter i soffan innan jag ska sova för att göra om hela proceduren igen imorgon.

Kommentera

Publiceras ej