Det går bra nu del II

0kommentarer

Idag hade Favoriten och jag tänkt träna och luncha på förmiddagen innan mitt jobb. När vi vaknade och hörde hur vinden krossade regndroppar mot fönstret kändes det inte aktuellt att göra något annat än att krypa längre ner under täcket och stanna där. Några timmar senare, när det var försent för träning, begav vi oss i alla fall in till city för att luncha. My treat.

Hittade ett nyöppnad hak som lyckades locka in oss. Som en del i flytet jag haft det senaste var det självklart halva priset på hälsotallrikarna med kyckling som vi bestämt oss för. Firade det med att dela på en chokladboll!

När jag sedan mött upp Kollegan i god tid före jobbet hittade jag en guldpeng i en fåtölj! Försökte pracka på Kollegan slanten men det ville sig inte så... Ja... Ner i fickan min åkte den. Är det så att jag i omgångar betalas tillbaka för de där 1500:- som jag så dumärligt lämnade ifrån mig?!

Ska jag slå till på en Triss imorgon?

Kommentera

Publiceras ej