Effektiv ledig dag

1kommentarer

Det är mycket man får gjort när foten inte tillåter löpträning! Klockan är ungefär lunch och jag har målat klart alla lister i sovrummet, nu får jag pausa tills Favoriten kan hjälpa mig att flytta lite möbler i vardagsrummet så jag kan ta mig an i listerna där också.

Har även skurat badrummet. Påbörjade lite smått i ett hörn att skrubba fogarna mellan klinkersplattorna och har man börjat får man göra klart. Kände mig som någon i en amerikansk film, ni vet de där som får ligga och skura golvet med tandborste för att de inte skrikit "SIR, YES SIR!" tillräckligt snabbt eller högt...

Nu väntar jag på att pastan ska koka klart, sedan blir det lunch och vänner. Till efterrätt tror jag det blir te och påbörjande av ny bok. Läste ut den här igår och tänkte nu börja på den här. De har nog inte så mycket gemensamt men omväxling förnöjer eller vad brukar man säga?

1 kommentarer

Lisa

21 Jan 2009 15:43

"till efterrätt tror jag det blir te"... haha, det var en klen efterrätt

Kommentera

Publiceras ej