Inte fullt så nöjd

0kommentarer

Om någon i detta avlånga land idag har varit sämre än jag på sitt yrke, det undrar jag! Tycker allvarligt synd om den stackare som varit beroende av min förmåga idag. Funderar nästan på om det kanske vore bäst att jag helt byter karriär?! Eller så får jag hålla mig till andra uppdragsgengrer som inte kräver allt det vi sett bevis på idag att jag inte kan prestera.

Kan inte ge mig ut och vädra huvudet med en löprunda heller eftersom foten ska göra så envist ont. Har i alla fall stämt träff med favoriten vid Sats, blir antingen ett pass body pump eller någon konditionsmaskin. Kan inte riktigt komma fram till vilket som vore bäst för foten, ska prova några body pumprörelser här nu och känna efter.

Hoppas ni duger bättre till än jag just nu!

Kommentera

Publiceras ej