Lugnt och skönt

2kommentarer

Nu har jag sprungit och äter en tidig lunch här vid datorn. Ska senare iväg på fika med Kollegan, tror det blir en promenad i det fina vädret till fikan. Men vi får se, vi får se...

Funderar lite över vad jag ska döpa min nya kollega till här i bloggen?! Har nämligen numera Kollegan, Chefen och så den hära nya kollegan... Kanske ska hon helt enkelt få heta Nya kollegan, fast då känns det som att hon ska bli en ny Kollegan och det är ju inget mål precis... Plus att det finns liksom bara en Kollegan... Ja, det tål att tänkas på... Arbetskamraten kanske?! Men det har en klang av att man endast umgås för att jobbet tvingar en samman och riktigt så känner jag ju inte heller...

2 kommentarer

Anonym

09 Jan 2009 12:05

min kommentar hamnade fel, se under föregående inlägg för detta inläggs kommentar

kollegan

09 Jan 2009 19:02

jag har exakt samma fundering.. vad kallar man henne? vi får komma på nåt bra :)

Kommentera

Publiceras ej